En kreativ dag :)

Hej!

Är tillbaka efter en kreativ och rolig förmiddag. Vi började med att måla en stor teckning. Vi målade på ett ställe och efter en stund sa de till oss att rotera så vi fortsatte på någon annans. Sedan fick vi välja vår favoritdel av tavlan att sätta in i ramar de hade köpt på Mötesplats Kupan.

Sedan kom en tjej från Törners som hade med sig massa olika saker för att göra cupcakes, så vi fick varsin pepparkaksmuffin att spritsa ut frosting på eller bara ett täcke av marsipan, och massa olika verktyg och marsipan i olika färger för att göra vår egen. De tre finaste fick sedan pris i form av praliner. Jag och min jultomekatt vann inte (förståeligt nog, dessutom ramlade ena armen av). Men jag fick däremot en present och ett kort av de här på kontoret :) :) Åh, vad jag blev rörd! Jag har inte öppnat den än, men kan inte hålla mig länge till!

Efter att vi alla gjort varsin fick vi äta dem tillsammans med en kopp kaffe innan vi fortsatte med att göra julkort. Jätteroligt att se hur olika man gör, vilka material och stansar man använder. Det fanns dessutom massor att välja mellan! Får lägga upp bilder på fredag när jag är tillbaka vid min egen dator så jag kan föra över bilder.

Sedan höll regionchefen ett kort tacktal, och sedan lunch på Plaza. Nu sitter vi vid våra nyinstallerade datorer med Windows 7 och Office 2010. Igår fick vi ju en 4-timmars föreläsning om operativsystemet och Office, snacka om obegränsade möjligheter.

Om tre och en halv timme bär det av till Sundsvall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0