Praktikrapport och SRKs organisation.

Sitter här och försöker skriva praktikrapporten. Eller vissa delar av den. Källförteckningen och inledningen är klar och en kort presentation av Östersund. Har gjort en bild paint för att visa hur Svenska Röda Korsets organisation ser ut:


Kvar är att beskriva hur min praktik har sett ut och vad jag har gjort, exempel på social problematik jag har stött på och hur jag uppfattar hanteringen av dem, hur mina förväntningar har infriats, mina egna reflektioner kring praktikens verksamhet och yrkesrollens förutsättningar och andra reflektioner, synpunkter och erfarenheter samt om jag rekommenderar platsen.

Har ändå hunnit med en hel del idag. Har lite text under alla rubriker åtminstone. Jag måste säga att jag är ute i ovanligt god tid eftersom den ska vara inlämnad senast den 30:e december. Men eftersom nästa kurs börjar om två veckor kan det vara skönt att fokusera på den istället.


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0