Uppdatering om min praktik.

Snart är det dags för mitt och Malins alldeles egna informationsmöte! Det känns lite läskigt eftersom vi måste ta det på engelska, och jag är ju inte ens helt klar med begreppen på svenska. Men det ska nog gå bra.

Imorgon ska jag och min handledare Lena åka till Sundsvall för att prata med en frivillig om vad hon kan göra. Känns roligt att komma ut lite utanför länet och se vad som händer där. I slutet av oktober kommer vi åka till Robertsfors, Umeå och två ställen till och se hur det går.

Jag vill också ha ett jobb med stort geografiskt område, vilka nackdelar och fördelar det än för med sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0