Sushi och intervjuer.

Nu sitter jag på hotellrummet. Är lite rädd för storstaden. Det är läskigt att det är så många människor och det är inte samma trygghet som i gamla, hederliga Östersund där man i princip alltid träffar på någon man känner på stan.

Hur som helst gick intervjuerna bra idag! I alla fall bättre än jag trott. Imorgon lär det gå bättre nu när jag fått lite hum om det hela.

Efter intervjuerna ledde Ylva mig till T-centralen, och sen lotsade jag mig själv vidare mot Sergels Torg med hjälp av min vän Emmas vägbeskrivning. Jag, Emma och hennes kompis Ronja gick till deras stammisställe Panda och åt sushi. Det var faktiskt riktigt gott. Där satt vi i ett par timmar och sedan fick de hjälpa mig hitta till hotellet. Och här sitter jag nu.

Är faktiskt trött, klev ju upp klockan 4.45 imorse, så snart, efter jag renskrivit intervjuerna, ska jag lägga mig och läsa en tjejtidning och sooova!

Måste bara tipsa om boken Välkommen till Virkligheten. Underbar bok för er som gillar att virka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0