Rödakorskontoret i Sundsvall.

Sitter nu på Rödakorskontoret i Sundsvall. Vi har fixat och packat ner utställningen till ikväll. Om en timme är det middag, sen är det dags för föreläsning.
Var på Åkersvik, ett gymnasium, tidigare idag. Det var en intressant föreläsning som säkerligen väckte tankar hos de elever och lärare som var där. Om rätt och fel.

Imorgon ska vi hålla två föreläsningar till, sedan åker jag och Lena hem igen strax innan fem.

Sitter återigen och knåpar på min praktikrapport. Efter Office 2010-utbildningen har jag gjort om försättsbladet och innehållsförteckningen för att få till sidnumreringen och avsnitten. Lärde mig nämligen en massa nya funktioner som verkligen underlättar.

Nä, hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0