Snökaos och uppskattade mail.

Igår var ett litet äventyr. Tog mig till Uppsala där det var en smärre snöstorm, försökte hitta till kansliet och fick hjälp av en kvinna med cykel som följde med mig ända dit. Hittade därifrån själv. Åkte till Arlanda så jag var där 17.30 för att kunna ta det lite lugnt, äta och checka in i god tid. Fixade allt det. Flyget blev försenat för det var snökaos i Stockholm också. Kom iväg först 00.40 och var hemma i lägenheten 02.00. Glad att det i alla fall inte blev inställt. Lagom trött idag.

Har nu packat allt och sitter på kontoret. Åker till Stockholm igen 17.10. Kommer säkert bli hur kul som helst :)  Måste bara säga tack till Magnus för hans mejl som gjorde min dag. Mer sånt, tack :)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0