Tidseffektiv.

Nu har jag varit på det här första mötet. Det var väldigt intressant och jag känner mig jättepeppad på att göra någonting på den här dagen! Ska prata med gruppen på mötet som är på tisdag, för här kan vi verkligen nå ut till många.

Har även intervjuat den här personen, och medan hon var på ett annat möte skyndade jag mig att renskriva anteckningarna och frankera ett kuvert så att hon kunde ta med sig det här hon gick, och jag hann. Tror Ylva blev lite imponerad, haha. Har även organiserat alla intervjuer så jag har ett ex i pappersform av utkast, anteckningar, revideringar och allt möjligt. Kan vara bra att ha allt i ordning tills nästa vecka då jag tänkt börja skriva rapporten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0