Fullt upp igen.

Idag jobbar jag hemifrån. Har några uppgifter för dagen, bland annat att översätta Södra Afrika projektbeskrivningen till engelska, hitta information om länderna i Södra Afrika (kommer främst använda landguiden och översätta) samt information om hiv/aids, eftersom det är det största problemet i Södra Afrika och det som gör att barnen är föräldralösa.
Detta kommer nog ta ett par timmar, och jag har bara idag på mig, eftersom jag är borta hela dagen imorgon igen. Jag ska på ett seminarium som heter Mångfald på gott och ont. Min numera favoritföreläsare Masoud Kamali kommer hålla i två föreläsningar.
I övrigt ska jag skumma igenom Vetenskapsteori för nybörjare av Torsten Thorén och Introduktion till forskningsmetodik av Judith Bell.
Den här dagen gör att det känns som att vara tillbaka i skolbänken ;)
Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0