Fullt upp.



Idag är min handledare Lena på handledarträff, så jag försöker göra något vettigt av dagen.
Har mejlat några elever, mejlat alla i Globalgruppen vi precis har startat om kommande möte, har tittat lite mer på tidsplaneringen och ska nu sätta igång med målfokusering.

Ska även hinna med att hitta på en text till en roll up, komma på hur jag ska få till stånd ett observationsreferat och hitta lite information om Södra Afrika till mötet på torsdag.
Vill skriva något till blogginlägg idag, och det borde hinnas med det också.

Nä, nu måste jag sätta igång så jag hinner med allting idag, för imorgon är det fältseminarium på Mittuniversitetet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0