Möten och resor.



Hej allihopa, hoppas ni haft en bra helg!

Idag har jag ringt runt till de olika personer i Stockholm/Uppsala som jag ska intervjua och bokat möten till den 8-9 november. Har även kollat på resor och hotell. Det är svårare än jag trott att få alla tider att passa och inte låta kostnaderna skena iväg.

Det känns verkligen spännande att få göra det här. Dels att få göra utvärderingen och dels att få åka till Stockholm, där är man inte varje dag, och i Uppsala har jag aldrig varit. Får även se om jag ens hittar runt i storstäderna ;)

På onsdag åker jag och Lena till Umeå. På söndag ska vi till Laxsjö på deras internationella dag. Så det blir lite resande under den här praktiken. Har även börjat kolla på nästa praktik. Vore bra med ett stipendium, för jag tror inte det är så billigt att åka till Afrika...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0