"Jag tror att folk tycker att jag är dålig."


Juslaine Zambali säger att hennes problem började efter en våldtäkt för sex år sedan. Hon blev behandlad på Panzisjukhuset i Bukavu och är nu fysiskt återställd. Men hon fick andra problem:
- Mitt äktenskap kollapsade på grund av övergreppet. Vi hade ett barn tillsammans, men min man sa efter våldtäkten: "Kanske har du någon sjukdom som dödar mig nu. Jag måste ta hand om mitt eget liv, så du får gå."
...
- Livet är slut redan. Jag bryr mig inte om vad folk tycker om mig, men jag tror att de tycker att jag är dålig.

Du kan glömma bort ditt eget barn - Christina Wahldén.

Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Politik
RSS 2.0